2011. december 24., szombat

ünnep

áldott-szép estét mindenkinek, aki e napon is megemlékezik a világ világosságának megszületéséről :)
amint látjátok, azért nem maradtam teljesen tétlen: a yule alkalmából elkészítettem egy ajtódíszül szolgáló koszorút, amelyet ma - édesapám közreműködésének hála - végre kifüggeszthettem:


(tudom, a tejüveg borzasztóan illúzióromboló - higgyétek el, ha rajtam múlna, tömör tölgyfa ajtóm lenne, lehetőleg cikornyás faragványokkal ékesítve :). A fotó homályosságát nézzétek el, nem volt szívem vakuzni.)
Emellett a lépcsőfordulóban is pogánykodtam egy kicsit. Az üresen álló sarokpolcot berendeztem ahhoz hasonlóan, ahogy a napforduló éjszakáján rögtönzött nem-oltáromat :):


Végül a fácskánk. A kép közel sem adja vissza a szépségét, holnap, jobb megvilágításban folytatom a projektet. Mindenesetre van rajta egy rakás aranyos csillámokkal felékszerezett és azok nélkül is szép szalmadísz, néhány, több évtizedes múltra visszatekintő festett fafigura, vagy egy tucat üveggömb, pár betlehem (köztük az egyik egy dióhéj belsejében), s persze gondoskodtam róla, hogy a Yule-bak se maradjon le :)


Örömteli, szép estét, békés ünnepeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése