2010. augusztus 17., kedd

tudathasadás

Regisztráltam a witchblood.org-ra, ezzel visszavonhatatlanul beletolakodva a magyarországi wicca közösség online világába.
Hogy őszinte legyek, vegyes érzelmekkel viszonyulok a dologhoz. Egyfelől mivel a mindennapi környezetemben nincs lehetőségem megnyilvánulni a magam boszorkány valójában, kétségbeesetten vágytam rá, hogy valamilyen fórumon elüvölthessem magam: "Hé, én is létezem!" Így hát hozzáfogtam a blogoláshoz, olvasgatom a KWHE honlapját, lett YouTube-csatornám... Másfelől eközben - a lelepleződéstől való félelmemben - mindent megtettem, hogy valós személyazonosságomat elvágjam az interneten fellelhető identitásomtól. Kialakítottam magamnak egy virtuális alteregót, Hulló Esőt, aki semmilyen konkrét ténnyel nem utal a mögötte álló hús-vér emberre. Azonban az Ezüstvér Boszorkányközösség honlapján meg kellett adnom néhány személyes adatot is, és ezzel hirtelenjében megremegtek a két világot elválasztó falak.
Talán nem is baj - néha úgy érzem, felrobbanok az örökös titkolózástól Azt gondoltam, könnyebb lesz, ha egy hangzatos nicknév mögé rejtőzve telekürtölhetem a világhálót színre lépésem hírével, de lassanként felőröl ez a skizoid állapot. Ismeitek a nyírófeszültség fogalmát? Nos, bennem épp ez játszódik le: wicca-énem és a külvilág felé fenntartott "hivatalos" arculatom különböző fordulatszámon (és ellentétes irányba) pörög, én pedig lassanként kettészakadok a határoló élek mentén.
Hát majd meglátjuk, hogy mi lesz. Addig is igyekszem nem széthullani :)

egészen más: micsoda áldás, hogy az unokahúgaim és az unokaöcsém beléptek a kamaszkor elbűvölően zűrzavaros és túlcsordulóan érzelemdús korszakába! Immár elég sokáig fennmaradnak este ahhoz, hogy reggel tovább aludjanak nálam ... Mennyei állapot :)

Áldás reátok!
Hulló Eső, 2010-08-17

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése