2010. augusztus 10., kedd

bejelentkezés

"A számítógépek arra valók, hogy megoldják azon problémákat, amelyek nélkülük nem is léteznének".
Fél 12 óta görnyedek az íróasztalom előtt a klaviatúrát ütlegelve (olykor ököllel), hogy valamennyi webhelyen, ahol a közeljövőben megszűnő postafiókommal regisztráltam, lecseréljem az email-címemet. Ahhhrg! Kénytelen voltam törölni a komplett youtube-csatornámat (még szerencse, hogy kezdetleges állapotban volt), elvesztettem a vaterás vásárlói jogosultságom, és még hátra van a legjobb móka: üzenetet küldeni a közel 500 iwiw ismerősömnek az elérhetőségeim változásáról. :S
Egyedül az Omnia tartja bennem a lelket. Egyre jobban tetszik a zenéjük. Voltaképpen eszméletlen egy banda - mit nem adnék érte, ha részt vehetnék valamelyik koncertjükön! Habár nem vagyok az a csápolva-ugrálós típus, de ezektől az összhangzatoktól még én is bepörgök:D
Óóóh, ráadásul a blogger.com új szövegszerkesztőt alkalmaz. Ahogy nézem, egyenlőre tesztelési fázisban van. Ha ütök egy entert, vagy öt sorral lejjeb, vagy kettővel feljebb ugrik a kurzor.
Be is fejezem. Nem boszorkányoknak való a modern technika.

Áldás!
Hulló Eső, 2010-08-10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése