2011. május 11., szerda

örömködés

Ó, úgy fel vagyok dobva, az előttem álló nap tele van kellemesebbnél kellemesebb lehetőségekkel :). A megvalósításhoz jelenleg az ebéd áll a legközelebb, már bepácoltam a csirkecombokat, és úgy tervezem, hogy hagymás krumplisalátát készítek köretnek. Utána alighanem szunyókálok egy kicsit, aztán nekiugrom a tegnap vásárolt angolkönyvnek és kivégzem az első leckét. Valamennyit gagyogok angolul, de soha nem tanultam rendszeresen, iskolai keretek között, s mostanság - különösen a nyelvvizsga sürgető kényszerével a fejem fölött - úgy érzem, ideje szisztematikusan elsajátítani.
Aztán, ha már ráuntam a nyelvelésre, ott van Bernáth Jenőtől a Gyógy-és aromanövények, minden gyógynövénybolond bibliája:). Vagy például felvehetnék néhány régóta talonban heverő nótát, véglegesíthetném az Árnyak Könyve borítójának díszítését, elkészíthetném a totememet jelképező agyagmedált...  
Utóbbihoz az ihletet egy már meglevő nyakláncom adta, egy körülbelül 3 cm hosszú és talán ha 1 cm átmérőjű, egyik oldalról ember, - a másik oldalról kecske vagy lófejet formázó mázatlan, nyers okkerszínű függő. A hétfői vizsga előtt fel-alá korzóztam a folyosón, utolsókat rúgó aggyal igyekeztem még néhány adatot bemagolni, közben azt szorongattam görcsösen, mire egyik évfolyamtársnőm megkérdezte, hogy "csak nem a totemed?" Ez aztán meglódította a fantáziámat, és menten be is szereztem 2 kiló agyagot (kisebb kiszerelésben nem volt, de amilyen béna vagyok, lehet, hogy el is fogom használni mindet a sikertelen próbálkozások során:)).
Szóval, nagyon kellemes délután ígérkezik. Megyek és neki is látok a salátának :)

Áldott szép napot nektek is!
H.E.

2 megjegyzés: