2011. május 21., szombat

vadromantika

tegnap a tescóban megismertem "ZöldségesGábort", a kevés számú helyes férfi dolgozó egyikét. sajnos találkozásunk idején már vagy öt órája fagyálló hűtőfolyadékban, szélvédőmosóban, motorolajban és útszóró sóban tunkoltam, így kevésbé attraktív oldalamról mutatkoztam be neki. mindenesetre azért én alaposan megszemléltem az ő attraktívabb oldalát :).
meló után a sógorom baráti körének egyik szingli tagja jött értem, hogy hazavigyen (természetesen a nővérem szervezte össze a dolgot). annyira cool a srác haja, vörös, göndör és hosszú, úgy öleli körbe a fejét, mint valami színt tévesztett pitypangbóbita vagy gyapjas glória. hazafelé bartókot hallgattunk a kocsiban, nagyon kellemes aláfestése volt az éjszakai autózásnak. csak ne lettem volna annyira izzadt, olajos, poros, gyulladt szemű és félájult:). 

uff, én beszéltem
bridget jones 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése