2011. május 8., vasárnap

tarot: csapó 1

Kora este a tanulási kényszer és a színházbamenés közt őrlődve végső kétségbeesésemben a tarot-hoz nyúltam. (Mielőtt továbbmennénk: igen, tudom, hogy a kártyát nem illik ilyen bagatelle kérdésekkel zaklatni.)Az első keverés után a Botok Lovagja került elő a pakliból - majd földhözvágtam mérgemben, mert a jelenlegi állapotom jellemzése (feszült, ideges, izgatott, türelmetlen) nem sokat segített annak eldöntésében, hogy a nap hátralevő részében orrvézésig magoljak vagy sutba dobjam a jegyzeteket. Végül egy sor szerencsétlenkedést követően kiraktam egy ötlapos terítést. Nagyon zagyvára sikerült: a jelölőnek választott Botok Lovagja mellé a Kelyhek 2, a Szerencsekerék és a Nap (mindkettő fordítva), valamint a Korongok 4 és 10 került (normál állásban). Alkotó fantáziával úgy értelmeztem őket, hogy ha a kedvtelésemnek hódolok (Kelyhek 2), akkor a balszerencse (Szerencsekerék fordítva) ugyancsak keresztbe tehet nekem, ám némi jószerencse (Nap fordítva) ellensúlyozhatja ezt. Végeredményben mégis jobb, ha a konszolidált gyarapodás, a biztos előrejutás mellett maradok, és nem kockáztatom az eredményt (Korongok 4), így több esélyem van a végső sikerre (Korongok 10).
Még jó, hogy a különböző lapokhoz tartozó fogalmak köre elég tág ahhoz, hogy lényegében bármilyen helyzethez társítani lehessen őket. A fenti elemzés valószínűleg éktelen nagy hülyeség, de azért arra jó volt, hogy kellemesen elüssek vele vagy 20 percet. Ami pedig a csattanót illeti, az majd holnap fog elsülni... :)

Áldott éjszakát!

Hulló Eső, 2011-05-08

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése