2010. április 6., kedd

falóka

Puhh, ma veszedelmesen sokat ettem.
Az utóbbi három hónapban a 90 napos diétát gyűrtem, egész szép eredménnyel, de az elmúlt napokban - tekintettel az ünnepre - nem tartóztattam meg magam a kulináris élvezetektől. Habár nagyjából igazodtam az előírt táplálkozási formához, de a mennyiségek terén már sokkal nagyvonalúbb magatartást tanúsítottam. Ez aztán rádöbbentett arra, hogy az elmúlt években minő étkezési szokások rabja voltam (mértéktelen fogyasztás, megrögzött nassolás, stb.), és kénytelen-kelletlen beismertem: bizony nem csoda, hogy elhíztam. No ne gondoljatok a feneketlen bendőjű kis gömböcnek, de azért január elején még egy jó tízessel többet nyomtam, mint most. 168 cm-es magasságomhoz jelenleg (a legoptimistább mérés szerint ) 59,5 kg társul, ami valójában 60 - 60,5. Ezzel még meg is lennék elégedve, de ha a fogyó végeztével (ami mindössze 5 nap) visszatérek a korábbi tempóimhoz, akkor búcsút inthetek a lapos hasnak és kis fenéknek. Szóval máris vérmes elhatározásokat fogalmaztam meg, miszerint:
a,- mozogni fogok (torna és futás)
b,- a hét bizonyos napjain csak salátát vagy joghurtot vacsorázom
c,- nem fogom pukkadásig teletömni a pocim ebédnél
d,- nem fogok (annyit) nassolni
és így tovább...

No de azért a mai pizza-lakomát nem bánom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése