2010. szeptember 1., szerda

athame

Igenn!Igenn!Igenn!
Alig egy órája megvásároltam álmaim athaméját.Tudom, gyatra fogyasztói lelkületre vall örömujjongásom egy újabb szerzés diadala felett, de ezúttal félre a magasztos dumával :).
Hónapok óta nézegetem a különféle netpiacok tőr-kínálatát, de egészen mostanáig nem akadtam megfelelő példányra. Először is a legtöbb kés katonai, javarésze világháborús, öbölháborús vagy a franctudjamilyen-háborús, a maradék zömét a modern gyilokfegyverek tették ki, s az elvétve felbukkanó antik/fantasy tőrök - ha kétélűnek bizonyultak - a külsejüket vagy az árukat illetően hagytak maguk után kívánnivalót. Persze az e.bay-en rengeteg athamét hirdettek, de valahogy egyik sem dobogtatta meg a szívem. Már épp eldöntöttem, hogy helyrepofozom a nagyapám vadászkését és - vérrel szennyezett, valamint egyélű volta ellenére - azt fogom használni a rituálékhoz.
Aztán négy nappal ezelőtt tessék-lássék mégegyszer átfutottam a vatera kínálatát, és bumm! beleszerettem egy gyönyörű tőrbe. Ami mellesleg minden igényemet kielégíti: fekete a nyele, kétélű a pengéje, gyönyörű, indamotívumos díszítések ékesítik a markolatát és a tokját, a stílusa , -ahogy az eladó találóan jellemezte-, sokkal közelebb áll a gyűrűk-urás tündekardokhoz, mint az oly elterjedt sárkányos- cakkosfogazott- hiperagresszív formájú fantasy-dizájnhoz, a hossza ideális, az alakja klasszikusan letisztult, kecses. Kérhetne-e többet egy magamfajta wicca? :)
Alig várom, hogy a kezembe fogva megérezhessem a súlyát, kitapasztalhassam az energiaáramoltatási adottságait. Remélem, beválik. Egészen más lesz athaméval dolgozni, mint puszta kézzel. Úgy gondolom, a kés hegye egyértelműbben és hatékonyabban fókuszálja a rajta átáramló erőket, mint a tenyerem, s domináns, tüzes jellege miatt súlyt, nyomatékot ad a varázslatoknak.
Majd beszámolok a tapasztalataimról:)

Áldás!
Hulló Eső, 2010-09-01
(ohh... szeptember van...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése