2011. július 11., hétfő

pozitív gondolatok, csapó 2: "fine day - monday"

Aki hozzám hasonló megszállottja a Harry Potter-sorozatnak, az tudja, hogy a címben szereplő angol frázis eredetije ("fine day - sunday") az első filmben Vernon bácsi szájából hangzik el, és a posta elmaradásának adózik tisztelettel. A mai napon nem csak a posta, hanem minden más érdemi tevékenység is indexre került: reggel fél 10-kor történő ébredésemtől kezdve fél 4-ig azon ügyködtem, hogy összedobjak egy tenger gyümölcsei pizzát (igaz, hogy a szent cél érdekében letekertem kvázi 20 kilométert, és a változatosság kedvéért még a madárparkba is beugrottam), az elfogyasztása után pedig másfél órát szunyókáltam. Az azóta eltelt időben keresztülrágtam magam az Ösvény Magazin legutóbbi számának cikkein, miközben Cruachan és Eluvietie-számok dübörögnek a hangszóróból. Mit is mondhatnék? Így fest egy boszorka szabadnapja... :)

Áldás!
Eső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése