2011. április 27., szerda

angyalbőrben

Nyílt egy új ezoterikus ajándékbolt a városkánkban. Csak ma vettem észre, valósággal eltűnik a Spar és az Alexandra Könyvesbolt széles kirakata között. Az üzlet maga a rendkívül hangzatos, cukorka-rózsaszín és pilleszárnyas "Angyalvarázs" névre hallgat, s mint az ezek után már sejthető, a termékkínálat jelentős hányadát aranyozott gipszputtók teszik ki. Node nem akarom becsmérelni, a maga nemében úttörő a környéken. Volt ugyan több egzotikus (nem ezoterikus) shop a városközpontban, de előbb-utóbb mind befulladt - nagy bánatomra, mert már csak az indiai és afrika szobrocskák, maszkok, szélcsengők, ajándéktárgyak látványa no meg a bőséges füstölő,- és gyertyakínálat miatt is szívesen be-betértem. Ami az árumennyiséget illeti, az Angyalvarázs momentán a nyomukba sem ér, de remélem, ha beindul a biznisz, kicsit felfejlődik.
Egyébiránt tarot-paklit keresgélve akadtam rá, minekutána feltérképeztem a helyi könyvesboltok készleteit. Az Alexandrában rátaláltam a Marseille-i tarot-ra, meglepően olcsón, mindössze 2000 forintért. Nagy a kísértés, egyrészt az archaikus ábrázolásmód, másrészt az alacsony ár miatt. Az Angyalvarázsban a - mi sem természetesebb - angyalos paklin kívül egyiptomi és a szecessziós készlet kapható, rendelésre pedig beszerzik a Rider-Waite-t is, persze nem kevés pénzért. Nem vásároltam meg egyiket sem, de hogy ne jöjjek el üres kézzel, vettem két csomag füstölőt. Legalább azért már nem az OneEuroMarket-be kell járnom ezentúl :)

Áldás!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése