2012. július 24., kedd

'god has zero tolerance for wicca'

Pogány tematikájú tetoválásokat böngészve futottam bele ebbe az oldalba. A cikket végigolvasva nem tudtam eldönteni, sírjak-e vagy nevessek. Ahogy tovább lapozgattam a site-on, a mérhetetlen emberi hülyeség feletti megdöbbenés vette át a főszerepet. Elbizonytalanodtam, egyáltalán érdemes-e ilyesmit megosztani a nagyvilággal; de gondoltam: ha más hasznot nem is hajt, legalább megmosolyoghatjuk 157 286 rigorózus baptistának a 'tipikus wicca' megjelenéséről és viselkedéséről vallott bárgyú nézeteit. Aztán még egy lépéssel továbbhaladva rájöttem, hogy a weblap egy fiktív egyház égisze alatt a fundamentalista, ultrakonzervatív keresztény gyülekezetek kifigurázását, parodizálását célozza. Ennek tükrében a boszorkányüldözésről  szóló, hajmeresztő sületlenségekkel teli cikk könnyed keddi kabarénak tűnik, s már-már őszinte mosolyra késztet. Íme a link


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése