2011. január 6., csütörtök

nyelvelés

már így is szégyentelenül sok bejegyzést írtam idén, mindössze hat nap alatt, és most íme még egy
Richard Cavendish A Tarot című könyvével barátkozok, amely a Nagy Arkánum összes lapjánál előhozakodik az ellentétek kiegyenlítésének szimbolikájával. Ennek jegyében a legutóbbi, magasröptű eszmefuttatást ezúttal rendkívül földhözragadt gondolatokkal folytatom.
hősiesen túlestem a diéta első gyümölcsnapján, narancsos almaturmixon és paradicsomlevesen vegetálva. Délután aludtam is egy keveset, hogy annál gyorsabban teljen a nap egyik kritikus periódusa. Estefelé rámtört a lelkesedés, és elkezdtem megtervezni a holnapi menüt. A fagyasztóban találtam egy kevés disznónyelvet, s mivel homályosan rémlett, hogy valahol olvastam hozzá egy csiperkével megfejelt receptet, a neten rákerestem a "gombás nyelv" kulcsszavakra.
erre a google kidobott egy sereg találatot különféle szájpenészekről és lepedékproblémákról
brrr. az étvány odaveszett.
ennyi

Hulló Eső, 2011-01-06

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése