2011. január 22., szombat

bűn és bűnhődés, avagy a kecske bosszúja

Ez nem lehet igaz. A kecskekoponya befeketedett. Na jó, nem koromsötét, mondjuk úgy, hogy füstszürke árnyalatban pompázik. Mit vétettem?! Úgy néz ki, magamra szabadítottam egy rusnya bak bosszúálló szellemét.
Tegnap felhoztam a pincéből a "trófeát", letöröltem egy hipós szivaccsal (hogy eltávolítsam róla az elmúlt hetekben rárakódott port), aztán kitettem az erkélyre, hogy kiszellőzzön. A megelőző egy órát azzal töltöttem, hogy megpróbáltam visszaerősíteni rá a tisztítás hevében levált apró orrcsontokat. A művelet nem volt egyszerű, a pillanatragasztó ugyanis bőszen folyt elő tubusából, de minden más tekintetben meghazudtolta jól csengő titulusát. Amúgy is kissé frusztrált voltam, elvégre az ember hogy őrizheti meg méltóságát és jó hírnevét, ha közszemlére teszi egy kecskebak koponyáját az erkélyén, az egész szomszédság gyönyörűségére?! Miközben az ablakon keresztülhajolva behalásztam a csontokat, igyekeztem meggyőzni magamat arról, hogy ha kellően értelmes arcot vágok, akár még teljesen hétköznapi tevékenységként is feltüntethetem a dolgot. A kispolgári látszatot erősítendő, miután a fej minden tartozékával együtt a szobám padlóján landolt, még egyszer kihajoltam és dudorászva szemügyre vettem a hőmérőt - mint ha mi sem lenne természetesebb. Aztán bevágtam az ablakot és berántottam a sötétítőfüggönyt.
Száz szónak is egy a vége: összetákoltam a koponyát, és - az esetleges biológiai veszélyre való tekintettel - felzsúfoltam az ajtó fölötti padkára, amely a szobám legmagasabb, még belátható pontja. S egyben meglehetősen árnyas is, ami kimondottan sátáni homályba burkolja a dögöt. Mióta a számítógép előtt ülök, átlag kétpercenként hátrafordultam, abban reménykedve, hogy kicsit fehérebbnek fogom látni, mint 120 másodperce. Mostanra már-már meggyőztem magam arról, hogy tényleg világosabb lett egy árnyalattal. Várjatok csak, vetek rá egy pillantást...
...
Igen, határozottan fakult valamelyest.

Áldás!
(ha Baphomet nem zúdítja rám haragját az éjjel, holnap ismét jelentkezem):)
H.E. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése