2010. december 5., vasárnap

depi, ahogy beígértem

hétfőn lesz a diplomavédésem.
elkészítettem a prezentációt, 51 dia lett, végighadartam csak a legfontosabbakra szorítkozva, 50 percbe telt. A megadott limit 15 perc.
ma este felutazok Sopronba, de még azt sem tudom, hol alszok, választhatok a duhaj néptáncosokkal teli volt albérletem meg a vasútállomáson éjszakázás között
(no nem mintha én nem lennék duhaj néptáncos, de a szakdogavédés előtti este valahogy nem vagyok abban az arconpörgős hangulatban)
felhívtam egy kolis haveromat, hogy érdeklődje meg, van-e még hely a koleszban egy éjszakára. A srác botrányosan másnapos, tegnap gólyabál volt, szerintem azonnal visszaaludt a hívásom után
kezdek kiborulni
:(

1 megjegyzés:

  1. mea culpa-
    igazságtalan voltam az imént.
    a pajti nem volt másnapos, sőt, foglaltatott nekem egy szobát a koleszban:)
    ezzel persze továbbra sincsenek megoldva az élet nagy kérdései, például hogy hogy fogom túlélni a holnapot
    áááá

    VálaszTörlés