2011. augusztus 4., csütörtök

boszorkányság magasfokon

Tegnap ismét felkerestem a Pontyost. A Pontyos egy könyvesbolt a városkánkban, s egyben hívhatnánk a kedvenc szórakozóhelyemnek is. Rendszeresen betévedek csupán nézelődni, körbejárom az egész üzletet, belelapozok az új kötetekbe, és vágyakozva gondolok arra, milyen jó lenne megvásárolni egyiket-másikat. Ezúttal végre a tettek mezejére léptem, és Edaín McCoy "Boszorkányság magasfokon" című irományával a hónom alatt távoztam. A nyári szezonra alkalmazott, tinédzserkorú eladólány némi megszeppent tartózkodással nézett rám, miközben beütötte a pénztárgépbe az összeget. Nem tudtam eldönteni, csodabogárnak, holdkórosnak vagy futóbolondnak tart-e, mindazonáltal egyértelmű meghökkenést olvastam ki a gesztusaiból. Kedvem lett volna széles mosollyal közölni vele: "bizony, kislány, épp most találkoztál egy hús-vér boszorkánnyal". :)
Hazaérve aztán belelapoztam az új szerzeménybe, és már az első pár oldal után megállapítottam: nem nekem szól. Habár csöppet sem bánom, hogy megvettem, be kell látnom, hogy nem nevezhetem magam a Mesterség sem középhaladó, sem haladó gyakorlójának. Rengeteg spirituális és gyakorlati tapasztalatot kell még szereznem ahhoz, hogy a mélyebbre hatoljak a hitünkkel kapcsolatos ismeretek terén, így aztán úgy döntöttem: Samhain ünnepéig félreteszem a kötetet. Talán emlékeztek még, e jeles napot választottam ki (ön)beavatásom dátumául, s habár talán addigra sem leszek kellően felkészült ahhoz, hogy méltón viseljem a boszorkány titulust, mégis: legalább teszek egy lépést előre. Ha az istenek is úgy akarják, azt követően majd ismét nekiugrok McCoy művének.
Mai nap? Eső, végre... Nemsokára indulok dolgozni, az elmaradhatatlan kötelező olvasmányokkal: Báti-Véges angolkönyvével és Scott Cunningham Földmágiájával felvértezve. Ha gazdasági hasznot nem is hajt a nap, legalább szellemiekben gyarapodni fogok a Madárparkban rostokolva :).

Áldás reátok!
Hulló Eső, 2011-08-04

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése