2010. május 14., péntek

reggeli köszöntő

Ha esődallal nem is, a pár nappal ezelőtt említett melódiával szolgálhatok. Megjegyzem, a nevezett bejegyzésben "meglehetősen bugyuta" énekként aposztrofáltam, amit továbbra is fenntartok - 80-as évekbeli musicalbe való pancsos ária, de azért én néha elpöntyögöm a kelő Nap tiszteletére. A címe reggeli köszöntő.

C F
Új reggel jön-
G E7 a
Aranyló hintaján Napatyánk az égen fönn'
C
Az álom messze jár,
F G7
A világ ébred már...

Mélykék az ég,
Peremén hajnal rózsacsókja lángol még
Az éj elragadott
Minden csillagot

Pára szövi át
Harmatcseppek fénylő ezüstfátyolát
Madárdal zengi el
Az élet himnuszát

Új virradat-
Új reményt tartogat minden pillanat
Nem vagyunk egyedül,
A hit ölel körül

Testvérünk a Szél,
Örömdalunkat hallva ím, velünk zenél
S énekli Földanya,
Hogy visszatért fia

Tűz a fivérünk,
Izzó lángja forrón hevíti vérünk
S a Vízen táncot jár
Megannyi napsugár-

C,a,F,C,a,F,G,C
Új nap vár...(8x)

c: Hulló Eső, 2010-05

A kottában szürkével ábrázolt hangjegyek azon hangokat jelölik, amelyek a szótagszámtól függően egy-egy verszakból kimaradnak, illetve, ahogy azt ott jeleztem is, az utolsó sor esetében a G-dúrhoz passzoló dallamvariációt. Ja igen, a harmadik sor akkordozása a sor alatt található, mivel fölé nem fért.

Egyelőre ennyi, jó danolászást:). Utánakerestem a youtube-on wicca muzsikának, és találtam néhány jó dallamot, ha tudom, lekottázom és közzéteszem őket. Addig is az istenek áldása kísérjen benneteket!


Hulló Eső, 2010-05-14

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése